...sememangnya takdir yang tadbir hidup kita..tapi kita masih diberi hak untuk tadbir takdir itu...

Thursday, February 3, 2011

Tahniah ANIS AMIRA MOHAMED!!!!!!!!!!!

Salam 1Malaysia… pertama sekali sye ingin merakamkan kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana masih memberi peluang kepada saya dan anda untuk sama2 menghirup udara pada hari ini..alhamdulillah..berbalik kepda entri saya pada hari ini adalah berkaitan dengan keputusan STAM yang baru saja diumumkan tiga hari lepas..

Emm..adik saya juga termasuk dalam golongan yang telah menduduki STAM tahun lepas..dan keputusannya….jeng..jeng..jeng…ANIS AMIRA telah berjaya mendapat pangkat..
MUMTAZ!!!!!!!!!!!

Apa yang lagi membanggakan ialah ANIS AMIRA MOHAMED telah dinobatkan sebagai
BEST STUDENT MAAHAD SAS, BANDAR JENGKA

Tahniah sekali lagi…terharu sgtII ble ade antra family kami yg berjye meraih kejayaan sebegitu..saya sdn dpt tgk kecerian, kebahagiaan n keindahan yg bergemerlapan di wajah mak setelah dpt tau result yg anis hadiahkan padanya..saya dpt rasakan yg segala kepenatan mak selama ni berbayar..saya bisikan pada mak..

“mak dah berjye n mampu duk sebaris ngan jiran2 yg slalu bermegah dgn kejayaan anak dierg”..
Mak senyum..ya..senyum yg penuh mkne..sye yakin n dapat baca fikiran mak yang tenang dalam menghadapi jiran2 nti..smeg kjyaan anis memadamkn terus segala prasangka negative orang.

p/s tuk anis : awk harapan keluarga..ina jelez ngan awk..tp xpe..kejayaan awk ubat tuk mak..kite akn combain kejayaan kita nanti supaya kita mampu menghapuskan segala jerit perih dan luka di hati mak..i’Allah..semoga awak dpt mencapai citaII awk..bwalah family kite keluar ke gerbang kesenangan..demi kegembira seorang ibu yg byk bersusah payah tuk kita..amin~
p/s II :bg sapeII yg nk kenal anis..t sye upload gambo k..sye nk ltk dlm entri ni but de prob kit..sori a lot..

No comments:

Post a Comment